Inhoudelijke vragen
DigiDob dat is Joris De Dobbelaere. Joris startte zijn professionele loopbaan na zijn studies in 2006. Meer dan een decennium dus.
Joris heeft ervaring als consultant in verschillende omgevingen: bij KMO's, in grote organisaties en bij één van de 'Big Four'.
DigiDob, dat is Joris met uitbreiding van zijn partners, is thuis in de gehele keten in software en web development projecten.
Joris, heeft een uitgebreide ervaring als functioneel en business analist, als digitale marketeer en strateeg en als project manager. Joris zijn grootste sterkte ligt in de mix tussen marketing, strategie en ontwikkeling: in de rol van Product Owner of business analist komen zijn kwaliteiten het sterkste tot zijn recht.
De websites van DigiDob worden door Joris gebouwd in Wordpress. Voor bepaalde expertises, zoals fotografie of technische integraties op maat, doet Joris beroep op partners. Het overgrote deel realiseert Joris zelfstandig na overleg met de klant.
Eerst vindt er een kennismakingsgesprek plaats en wordt er besproken welke behoefte de klant heeft. Vervolgens wordt een plan van aanpak, inclusief tijdsaanduidingen, opgesteld en een offerte opgemaakt. Wanneer deze goedgekeurd zijn kan overgegaan worden tot de uitvoering van het werk. Na oplevering wordt de klant gevraagd om feedback te geven of te valideren.
Net zoals bij een analyse, vindt er eerst een kennismakingsgesprek plaats en wordt er gekeken naar de opdracht en de uitdagingen. Vervolgens wordt een plan van aanpak, inclusief tijdsaanduidingen, opgesteld en een offerte opgemaakt. Wanneer deze goedgekeurd zijn kan overgegaan worden tot de uitvoering van het werk. Dit kan bestaan uit het opleveren van customer journey's, use case diagrammen, wireframes, ... Na oplevering wordt de klant gevraagd om feedback te geven of te valideren.
Wireframes zijn geschetste schermen die als doel hebben om de onderlinge links weer te geven en in de verf te zetten waar welke 'Call-to-actions' (CTA's) aan bod komen. Ze zijn de blauwdruk van de nieuwe website of webpagina's.
Een content strategie is een strategische benadering van welke inhoud we via onze digitale kanalen op welke momenten en wijzen gaan delen met onze stakeholders. Alle mensen die in aanraking komen met onze onderneming dienen op frequente basis op gepaste wijze geïnformeerd te worden over zaken die hen aanbelangen.
Een content marketing plan is een concreet gemaakte content strategie. Het is als het ware een kalender die aanduidt op welke dagen welke informatie zal gedeeld worden via welke kanalen.
Een backlog is een lijst van ontwikkelingen die nog uitgevoerd moeten worden. Het is belangrijk om die ontwikkelingen goed te documenteren zodat alles duidelijk is voor alle projectmedewerkers. Tevens dient de te investeren werktijd zo goed mogelijk worden ingeschat omdat dit een grote rol speelt bij het bepalen van de prioriteit. Het is immers de taak van de Product Owner om de backlog steevast up-to-date en accuraat te houden.
Praktische vragen
Er staan geen prijzen geafficheerd op deze website. Indien u meer informatie over prijzen wenst, bespreek ik deze graag persoonlijk met u.
Voor zowel dagtarieven, werkpakketten of websites, maak ik graag steeds de beste prijs op uw maat. Aarzel niet om met mij contact op te nemen.
Een antwoord op een vraag, krijgt u van zodra ik de vraag binnenkrijg.
Mijn beschikbaarheid als on-site consultant hangt af van mijn lopende opdrachten. Ook het kunnen opleveren van werkpakketten of een nieuwe website is gebonden aan de drukte van mijn agenda.
Wenst u een zicht te krijgen op mogelijk oplevertermijnen, aarzel niet om mij te contacteren.
Joris De Dobbelaere zijn bureau is gelegen te Oosterzele. Wat betreft werkpakketten en websites, is Joris actief in geheel Vlaanderen. Voor on-site consulting beperkt Joris zich tot locaties met een reistijd van maximaal 3 uur heen en terug naar en van de klant.
DigiDob dat is Joris De Dobbelaere uitgebreid met een netwerk van IT, grafische en content experten.
Voor werkpakketten en websites doet Joris beroep op zijn netwerk van experten. In de loop der jaren heeft Joris veel experten leren kennen met wie hij, afhankelijk van de opdrachten en benodigde vaardigheden, samenwerkt. Deze samenwerking verloopt enerzijds transparant naar de klant toe, anderzijds autonoom en onder DigiDob's toezicht.
Voor on-site consulting werkt Joris momenteel alleen.
De makkelijkste en snelste manier om Joris zijn professionele loopbaan te bekijken is via zijn LinkedIn profiel.
Indien je zijn volledig CV in een Word of PDF document wenst te ontvangen, kan u dit aanvragen via een van de kanalen uit de contact sectie
Jazeker. Joris is ITIL, PRINCE II, Scrum Master en Scrum Product Owner gecertificeerd. Meer informatie vindt u op zijn LinkedIn profiel.